למי זה מתאים? בעלי 12 שנות לימוד מנהלי חשבונות – סוג 1 + סוג 2 רואי חשבון שמעוניינים בהעמקה בתחום השכר עובדי מחלקות שכר, משאבי אנוש המעוניינים להתמקצע ולהרחיב את הבקיאות בתחום מה יצא לכם מזה? ניסיון מקצועי! הכנת משכורות הן הרבה מעבר לתשלום סכום כספי מדי חודש לעובדים, זהו עולם ומלואו של הפרשות, תקנות, חוקי עבודה, זכויות סוציאליות וכמובן של משמעויות פיננסיות לעסק. לכן חשב השכר הוא תפקיד רגיש וחשוב, מקצועי המחייב דיוק וסדר ללא פשרות. תפקיד חשבי השכר עוסק בכל ההיבטים הקשורים למשכורות העובדים, מהפרטים הבסיסיים ביותר ועד להיבטי שכר מורכבים ביותר. בין אם סיימתם לימודי הנהלת חשבונות, ראיית חשבון, אתם עוסקים במשאבי אנוש או מנהלים עסק משלכם, הבנה עמוקה יותר של תחום השכר הופכת אתכם לנכס משמעותי ביותר עבור בכל מקום עבודה או שלב בקריירה.